Friday at last
DATUM: 2013-02-15 | TID: 16:26:23 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj! Vi började dagen med en härlig frukost sen begav sig P ut på köpingen och jag tog tag i disken. Fasiken va mycket disk det blir varje dag.. Efter det drog vi på gymmet. Cardio idag. Gick bra, svettigt! Åt lite tacos sen igår till lunch och sen blir det jobb. Jobbar till och med måndag sen väntar 6 dagars ledighet. Behöver jag säga att jag längtar? Nåja.
 
Igår firade vi morfar. Dock åkte inte min familj dit förrän idag vilket betydde att jag inte fick se morfars min när han öppnade sin present. Nåja, får ringa mamma ikväll och kolla hur responsen blev :) Efter besöket där tränade jag och P sen hade vi mys hemma med nachos och filmen Con Air. Var meningen att vi skulle äta jordgubbar men vi hade matkoma tills vi la oss så vi åt jordgubbar till frukost istället ^^
 
Mellanmål igår och ett träningslinne som jag fick av P




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?