Ledigheten närmar sig
DATUM: 2013-02-05 | TID: 17:24:08 | KATEGORI: Träning

Heej. Äntligen tisdag! Jobbar sista dagen idag sen väntar fem dagars ledighet. Woho!! Lite sovmorgon hade vi idag sen var det storhandling på coop som gällde. Såå tröttsamt att handla varje dag. Så nu bör vi klara oss i alla fall.. tre dagar? Imorgon ska vi äta hemmagjord pizza. Mmh! Efter träningen drack vi pwo och peppade sen drog vi på gymmet. Förbränning idag. Blä. SÅ jobbigt. Tycker jag svettas på nya ställen varje gång. Eheheh. Till lunch fick det bli fiberhavregrynsgröt med blåbär. Så gott när man rör i bär i varm gröt tycker jag ^^ Ikväll blir det lax med broccoligratäng till middag.
 
Förresten, tips på bra träningsmusik?
 
Jag innan träningen. Både linne och byxor från SOC. 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Så skönt med lite ledighet! Av någon anledning älskar jag att lyssna på pratradi när jag tränar. Blir lätt uttråkad annars...

DATUM: 2013-02-06 | TID: 14:48:20
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Så fina träningskläder du har! :)

SV: Åh ska in och kolla där! :)

DATUM: 2013-02-06 | TID: 21:03:52
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?