Mot gymmet!
DATUM: 2013-02-22 | TID: 19:22:32 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Vi taggar inför ett träningspass. Ska strax ta en craze shake. Blir både styrka och cardio ikväll, ska bli skönt. Dock smärtar benen som aldrig förr. Ska även lägga in ännu en beställning från gymgrossisten. Vitaminer, proteinpulver och BCAA. Sen kanske det slinker med något mer också ;) Blev inte så mycket handling på ljusdal. Sukrin och kalcium på hälsokosten, riskakor på dollar, en t-shirt till P på fifty. Västen var jag lite för snål för, sen vet jag inte riktigt hur man matchar en väst? Nåja.. Kan säga att modet på fifty är helt i min smak i alla fall, hade lätt kunnat köpa med mig halva affären. Jeans är jag ju i stort behov av men den får vänta tills benen blivit smalare och mer tränade. Såg en snygg sjal/halsduk också, den måste jag nog köpa till veckan ändå.. Camouflagefärgad. Hihi. Nej craze var det ja, efter träningen väntar fredagsmys med fruktsmoothie, morötter och dipp och filmen Underword, Rise of the lycans Ha en bra kväll!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?