Nystart!
DATUM: 2013-02-18 | TID: 16:57:59 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå hallå. Härligt med måndag! Ny vecka, nya träningsreformer och mer god och nyttig mat. Idag har vi haft vilodag och det satt riktigt skönt. Vågen visade dessutom på minus igen. Härligt! Jag har fått tillbaka energin och känner för att satsa hårt imorgon! Jobbar sista kvällen ikväll sen väntar inte mindre en sex dagars ledighet. Kommer sitta så inåt helsike fint! Det innebär dubbla träningstillfällen (förutsatt att man pallar men det borde vi) massa mys, träffa finfolk och massa god hemlagad mat. Dessutom mer tid till att lägga på frukostarna. Dagens bästa måltid ^^ Annars är det bra. Det har varit en härlig dag. Har inte gjort så mycket alls. Myst en massa, lagat mat och diskat. Och plattat håret! Det var skönt! Brukar inte hinna med det de dagar jag jobbar vilket resulterar i ett tråkigt rufs. Nåja. Nu ska jag fortsätta leta mat- och träningsinspiration. Tjing med er!
 
Fattar aldrig vad lillfingret ska upp och göra..

♥ SKRIVET AV Emily

Fin! :)

DATUM: 2013-02-18 | TID: 18:11:54
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no
♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Det känns ganska bra! Eller, jag skulle inte ha något emot att vara hemma och mysa med katterna.. xD Men det blir skönt att komma tillbaka till lite rutiner och träffa människor :)

Aaah jag meed! :D Såg bara första avsnittet, men ack så bra!

DATUM: 2013-02-18 | TID: 21:47:20
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?