Saturday @ work
DATUM: 2013-02-02 | TID: 19:25:25 | KATEGORI: Ätbart

HALLOJ! Jag sitter och huttrar på jobbet och ska snart äta lite middag. Fetaostsallad, opassande. Han velat ha nånting varmt nu. Eller sushi. Med misosoppa från 9:an i gävle. Mmmh! Annars är det bra. Lite mensvärk bara men är inte döende. Än.. Orkade faktiskt med att tvätta igår när jag kom hem från jobbet. Tvättade det sista idag och nu är det bara vikningen kvar. Får ta den imorgon. Vi var även på gymmet idag. Jag körde bänkpress. Ett jobbigt och intensivt pass, himla skönt! Älskar verkligen styrketräning, så himla roligt! Inte lika förtjust i förbränning men det funkar. Där är det känslan efteråt som är härlig. Nåja. Imorgon är jag ledig så då blir det förbränning. På kvällen ska jag och P på en konsert i färila kyrka. Min moster som ska sjunga. Roligt!! :) Sön-mån har jag lånat ut min lägenhet till moster + vän så då ska jag hem till P:s familj ^^ Jobbar sedan mån-tis sen är jag ledig i fem dagar. Längtar! Hoppas ni har en bra lördagskväll! 
 
Bild från när jag åt sushi med Frida. Första och sista gången
man tog så många bitar, 6 stycken var mer än tillräckligt ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?