Stronger then yesterday
DATUM: 2013-02-20 | TID: 12:23:32 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Vi klev upp för en liten stund sen. Snacka om att vända på dygnen! Jag har iaf träningsvärk i rumpan och bröstet så antar att det tog igår. Skönt! Nu håller vi på och gör frukost. Eller snarare brunch så det får bli en stor en eftersom vi ska träna första passet redan vid 15. Bara att peppa!! Vid 17 ska jag träffa Jessica för en liten tripp på ljusdal. Nu ska jag göra klart frukosten. Hörs!
 
Bjuder på en bild på bästis som jag saknar nu!
Bild från feb förra året

♥ SKRIVET AV MissSushicat

Saknarej med ju! Fick du mitt mail? Det krånglade så jag vet inte om det kom iväg eller inte.

DATUM: 2013-02-20 | TID: 12:32:33



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?