Sunny thursday
DATUM: 2013-02-28 | TID: 10:42:00 | KATEGORI: New in

God morgon! Jag vaknade med huvudvärk men den försvann för en liten stund sen så nu är det bara tröttheten kvar. Har tvättdag idag så ska ut om en stund igen. Efter det ska jag på coop och handla lite inför lunchen. Tänkte först göra fiskpinnar men det tror jag inte att jag orkar idag så då får det bli wook istället. Ska ner på thaiaffären och köpa röd currypasta också. Nomnom. P är iväg en sväng men kommer hem vid 14 igen så då ska vi iväg och träna. Inte ett dugg pepp men tänkte prova en celsius innan och se om det hjälper ^^ Hoppas den är god. Dags att sätta fart. Tjing!
 
Lite av innehållet från svensk hälsokost.

♥ SKRIVET AV Jen

Hur smakade de där Mighty Barsen?

Svar: Hej! Jag har inte smakat dom än men lovar att lägga ut en recension så fort dom blivit provade av mig och pojkvännen :)
Caroline

DATUM: 2013-03-01 | TID: 10:15:22
BLOGG/HEMSIDA: http://www.mishart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?