1:a januari 2013
DATUM: 2013-01-01 | TID: 15:02:57 | KATEGORI: Ätbart

God eftermiddag! Vi hade en riktigt fin nyårsafton igår. Började med att hoppa över förrätten ^^ Varmrätter blev kycklingfilé med duchessepotatis med tzatziki och bea. Efterrätten var min personliga favorit; chokladmousse med fruktcocktail. Var så hungrig vid middagen att jag glömde fota maten :3 Efter allt ätande tog vi en liten powernap sen taggade vi till för gymmet. Efter det drog vi faktiskt på fest hos pojkväns kompis sen såg vi fyrverkerierna vid 12 slaget från bron vid järnvägs. Himla fint Väl hemma kollade vi på The Bourne Legacy (riktigt bra film!) sen la vi oss alldeles för sent igen ^^ Idag har det varit jättelugnt och nu är jag solo till ikväll. Blir lite chill framför datorn sen ska jag ta tag i disken.
 
Fotad med Nikon D3100




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?