Året som gått
DATUM: 2013-01-01 | TID: 19:42:19 | KATEGORI: Vardagligt

Januari spenderades i nyttigheternas tecken. Körde en sockerfri månad och tränade mycket. Spenderade många helger med pojkvän i sundsvall och så bytte jag från min gamla blogg till denna. Beställde även S2:an.
 
FEBRUARI
.. spenderades med vänner. Myskvällar, många promenader och mer nyttigheter. . Vi
firade alla hjärtans dag med att beställa planka från restaurangen Viktoria. Skitgott!
Var även till sundsvall några gånger. Eheheh.
 
MARS
Fika med Jessica. Bästis fyllde år och bjöd på gofika. Vårkänslor.. Åt middag med Emelie, Anna och Mikaela.
 
APRIL
Promenad med Frida och Mats. Gävle med tjejerna. Bakade våra första vaniljbullar.
Träning träning.Vår första smörgåstårta. Promenad med pojkvän.
 
MAJ
I maj var det varmt minns jag! :) Moster kom på besök. Umgicks med Plupp o CO.
Promenad med pojkvän. Solande. Tränade med Frida.
 
JUNI
Jag fyllde ååår! Mysfika med mina vänner sedan utgång. Middag med pojkvän på fiskrestaurangen Albertina.
Fina blommor av bror. Picknick med pojkvän
 
JULI
Picknick utanför stenegårn. Massa massa sallad. Grillning med Plupp och CO. Fruktstund med Frida ^^
 
AUGUSTI
Plockade blåbär och åkte fyrhjuling med pojkvän. Var på jordgubbskalas.
Bjöd kollegorna på chokladmuffins. Fotade blommor i sjöbo.
 
SEPTEMBER
 Jag och min fina var till Orsa björnpark sen sov vi i husvagn. Ett av mina finaste minnen från sommaren.
Vi besökte även helvetesfallet, sundsvall och ikea samt vandrade till Helvetesgapet.
 
OKTOBER
Skitsnön kom. Firade 1 år tillsammans. Åt på Borka brygg. Blåbärspaj. Ikea igen ;D
 
NOVEMBER
Tränade en massa (som alla andra månader ^^) Upptäckte världens godaste färdigmat på matpunkten,
nämligen thaimat. Hamburgare i söderhamn.
 
DECEMBER
Pepparkaksmys. Gjorde vår första lasagne. Fia med Evelina. Julbrunch med vännerna.
Ost o kexmys med pojkvän. Hälsade på hos bästis i Gävle. Massa mys hela månaden! ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?