En solig lördag
DATUM: 2013-01-12 | TID: 16:44:19 | KATEGORI: Vardagligt

Hej hopp! Vi la oss väldigt sent imorse vilket resulterade i två tröttisar idag. Började dagen med frukost och därefter hämtade vi ett paket från Jysk och ett paket från Ellos ^^ Sen for vi på dollar igen och handlade lite. Därefter åkte P vidare och jag åkte hem. Tänkte bygga ihop möbeln själv men insåg snabbt att jag kommer behöva hjälp samt en stjärnmejsel. Dom enda verktyg jag har hemma är en hammare och en tumstock. Haha. Ellospaketet innehöll ett vitt överkast, vita handdukar samt en grönaktig tröja till mig ^^ Annars idag så har jag slängt ihop en lasagne och pratat med bästis ^^ Är på jobbet nu. Känns helt okej men det är lite kallt här. Skulle haft med mig en filt.. Tur man har te med sig. Senare ikväll blir det grönsaker med dipp som jag duktigt nog tog med mig ^^ Ikväll blir det träning igen. Bla axlar. Superpepp! Tjing med er! 
 
En gammal bild. Blomkål är min favorit men blir morötter till denna gång ^^ 

♥ SKRIVET AV Joanna D. Hansson

åhh men så gott!!

DATUM: 2013-01-14 | TID: 13:17:23
BLOGG/HEMSIDA: http://joannadhansson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?