Härligt med fredag!
DATUM: 2013-01-11 | TID: 16:02:52 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Satte mig just på jobbet. Lugnt as usual ^^ Dagen började med en sovmorgon eftersom vi orkade oss iväg och träna igårkväll/inatt. Efter frukost och fix så åkte vi på köpingen sen åkte P iväg och jag satte igång med städning hemma. Nu är julen borta och golven är rena. Har dock inte burit iväg skiten till källaren men det hinns med imorgon. Fick även sms om att min hylla från jysk har kommit, den hämtar jag dock imorgon. Kommer aldrig orka plocka ihop den efter jobbet ändå eftersom vi ska iväg och träna även ikväll ^^ Nu ska jag leta upp lite The Big Bang Theory avsnitt. Tjing!
 
Dagens fruktsallad består av apelsin, äpple, kiwi och banan




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?