My day
DATUM: 2013-01-31 | TID: 16:44:00 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Jag sitter på jobbet i vanilg ordning. Riktigt trött! Sov till halv 12 idag. Det går inge bra med att vända tillbaka dygnen. När jag väl kommer hem från jobbet så är jag trött, sen går det över och då börjar vi kolla film eller nå. Bahh. Igårkväll när jag kom hem gjorde jag en nyttig dessert (och till den började vi se Godzilla) som jag hittade hos denna tjej. Grymt bra blogg btw! En gudomlig röra på banan, äggvita, kakao, alpro soya (egentligen kvarg/kesella), jordnötssmör och honung. Toppade med frysta hallon. Mums! Blir nog samma ikväll när jag kommer hem men så ska jag se till att fota det också ^^ Annars idag så har jag städat upp lite hemma, handlat och fixat middag. Jag åt lax med broccoli, feta, purjo och även blomkål denna gång medans pojkvän åt korv med bröd. Imorgonbitt har jag tvättid så då brukar jag slänga in den första maskinen redan kvällen innan så att det får torka under natten. Vi har haft någon dags uppehåll med träningen men imorgon kör vi för fulla muggar igen! Längtar!
 
Obs! Mobilbild

♥ SKRIVET AV Emily

Åh tack så mycket, vad snäll du är! :D Maten ser mumma ut ;)

DATUM: 2013-01-31 | TID: 18:01:17
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?