Superlugna dagar
DATUM: 2013-01-18 | TID: 16:35:01 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Här har det varit lite tyst ja.. Onsdagen spenderade jag hemma hos pojkvän och igår hade vi Sagan om ringen maraton hemma hos mig. Vi hade även "fredagsmyset" då vilket innebar både bakning av muffins och chips. Hehe. Ettan och tvåan såg jag för många år sedan så det var en otroligt spännande upplevelse att se hur allting slutade. Idag har vi donat på lite hemma och nu är jag på jobbet. Jobbar till och med torsdag nästa vecka. Känns okej. Ikväll peppar vi för träning. Blir ett nytt träningsschema nu med mer fettförbränning. Nice!
 
Vi startade igång gårdagen med chokladproteinplättar med grädde och hallon
Vid lunchtid bakade vi blåbärsmuffins med kokos (så jävla goda!!!) och kladdkaksmuffins 
Sen åt vi självklart nachos
Kvällen avslutades med muffins och chips ^^ Bra dag! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?