# Good morning saturday!
DATUM: 2013-07-06 | TID: 10:18:32 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Klockan 7 ringde klockan här hemma sen for pojkvän vid 8 tiden. Sen dess har jag tvättat, skurat badrummet, bäddat rent och nu är det disken kvar. Skööönt! Otroligt fint väder ute, om än lite kallt. Hoppas det blir varmare mitt på dan för då tänkte jag sola. Tänkte även passa på och baka lite. Antingen proteinbars eller proteinmuffins. Tror på det sistnämnda ^^ Har både chokladprotein och blueberry cheesecake men tror nästan chokladsmaken blir godast i muffins. Ikväll ska jag träffa vänner, lät som att vi skulle vara här :)
 
Bjuder på några bilder från Sthlm sist jag var där ^^
Min fina moster 
Vaniljsojalatte efter maten ^^
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?