# Trerätters och hemmamys
DATUM: 2013-07-13 | TID: 21:42:00 | KATEGORI: Ätbart

God kväll! Vi vilar lite på maten så då passar jag på att uppdatera bloggen ^^ Idag har vi tvättat och donat på här hemma, varit på bondemarknad och jag har vilat i solen. Ikväll har vi tagit det lugnt här hemma framför Transformers och trerätters. Vi har inte hunnit hugga in på tårtan ännu men jag har stora förhoppningar då jag smakade en liknande tårta på jobbet för någon vecka sen och den var toppengod. Denna gjorde jag dock på stevia strö :)
 
Förrätten. Glutenfritt GI bröd med rom, gräddfil och rödlök
Varmrätten. Bakad potatis med kycklingröra på bla mango raja.
Efterrätten som vi strax ska smaka. Britatårta med lemoncurd+grädde emellan
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?