# New in: Ballerina
DATUM: 2013-06-06 | TID: 12:45:15 | KATEGORI: New in

Hallå! Vi njuter av att vara på hemmaplan och i vår fina lägenhet. Än så länge så har vi ätit brunch och handlat inför middagen som blir nachos. Bådas favorit, helt klart. Om en stund ska jag hämta upp familjens bil som jag ska låna idag sen ska jag förhoppningsvis träffa Evelina. Efter det ska jag och pojkvän ut och ha picknick vid ljusnan med fyrhjulingen. Kommer bli en himla mysig dag känner jag. Vädret är på topp också och skulle tydligen vara det hela helgen, och även i sthlm. Wiie! Idag har jag även hämtat ut ett litet paket från hm innehållande ett par ballerinaskor. Mina andra försvann i flytten :3 Bion igår var förresten jättebra, helt klart den bästa i serien av Fast and Furious filmer. Rekommenderas!
 
Jag idag




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?