Back
DATUM: 2013-03-11 | TID: 16:23:08 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Jag är sååå trött. Gaaalet. Anyway. Gävle och bollnäs idag. Gick bra. Lunch på sibylla och en hel del shopping på rusta. Bra att ha saker.. Mestadels iaf ;) Nu är det jobb i tre dagar framåt. Känns okej. Har lite städjobb framför mig också dessa tre dagar så kommer nog bli mindre med träning nu. Förutom torsdag och fredag då. Ehehe. På fredag kommer bästis hit och om vädret tillåter ska vi både springa intervaller runt sjön och träna på gymmet. L ä n g t a r ! Dock läre jag också investera i ett par nya springskor kände jag igår. Bu. Prova ut på sportaffären och beställa på nätet blir det nog. Hihihi ^^
 

♥ SKRIVET AV Emily

Åh vad köpte du för skojj?? :D

DATUM: 2013-03-11 | TID: 17:20:15
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no
♥ SKRIVET AV MissSushicat

Faaaaast du vet att det är på torsdag jag kommer va? ;3

DATUM: 2013-03-12 | TID: 19:38:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?