Nedräkning
DATUM: 2013-03-04 | TID: 17:10:07 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Äntligen inne på min sista arbetsdag innan 6 dagars ledighet. Woho! Just ätit lite lunch i form av en grekisk sallad och förlorat budgivning på ett fint köksbord på facebook. Blev liite för dyrt :3 Nåja, vi håller ögonen öppna! Annars idag så klev vi upp i tid eftersom P skulle iväg en sväng och jag hälsade på hos familjen. Passade på att besöka dollar, delins och lite loppisar också plus apoteket. Väl hemma svirade vi om för gymmet och efter det gjorde jag mig redo för jobbet. Mycket välkommet med nästan en veckas ledighet! Och kommande 4 dagar kör vi dubbla träningspass, woho!! Förresten så började jag med mina Diet Caps idag. Får se om det blir någon skillnad. 
 
Efter träning. Två BCAA och en proteinshake. I brist på andra bilder..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?