New in
DATUM: 2013-03-02 | TID: 16:43:35 | KATEGORI: New in

Halloj. Jag sitter på jobbet och är supertrött. Åt just en sen lunch. Hinner (prioriterar) bara att äta frukost hemma så då blir det både lunch och middag på jobbet. Funkar finfint det med. Ikväll lyxade vi även till det med en varsin sallad från coop. Gött! Har även med mig några kakbitar som jag tänkte bju på :) Gick bra på träningen och jag var totalt slut när vi var klara där, känns bra! Var pyttelite bättre än igår också. Hihihi. Nu ska jag fortsätta med mitt. Hööörs!
 
Ny pjucksen. Finfina tycker jag. Dom är mer turkos i verkligheten, just as I like it ^^

♥ SKRIVET AV Isabelle

Gud vad snygga!Älskar färgen på dom<3

DATUM: 2013-03-02 | TID: 17:06:30
BLOGG/HEMSIDA: http://toffies.bloggplatsen.se
♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman

Tänkte beställa såna jag också...dock så var dom ju slut :/

DATUM: 2013-03-09 | TID: 13:16:51
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?