På väg hem
DATUM: 2013-03-07 | TID: 19:31:12 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Sitter på tåget på väg hem nu. Skönt att komma hem lite tidigare så jag hinner förbereda inför imorgon bitti. Ska göra iordning sallad och smoothie till bussresan och bussen går redan klockan 07. Hua. Men då har vi hela dagen på oss till shopping, mat, biobesök och träning ;) Träningen gick förresten bra för mig och Frida. En timme går snabbare än vad man tror :) Och förhoppningsvis ses vi igen redan nästa vecka :) Nu ska jag sova lite. Puss
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilken buss åker ni med? :)

SV: Äsch då, lightdrycker är jag inget fan utav.. :/

DATUM: 2013-03-08 | TID: 13:26:07
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?