Something new
DATUM: 2013-03-19 | TID: 17:56:30 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Kände för en förändring så det fick bli lite nytt i bloggen. Dock är headern tillfällig, inte riktigt nöjd. Annars då? Fint! Jobbar ikväll sen är jag ledig i hela 6 dagar. Hur underbart?! Idag klev vi upp vid 10 (standard). Åt frukost till ett avsnitt av Hotel Hell med Gordon Ramsay. Han är såå arg jämt ^^ Därefter åkte vi runt på lite affärer. Dollar för bla fler glas, lite påskfjun, muffinsformar m.m, delins för celsius och frukt (varför säljer inte coop celsius?!) och avslutningsvis Mormors antik. När vi kom hem igen packade vi väskan och taggade för gymmet. Blev ett kort men intensivt pass. Nu är jag på jobbet och äter fruktsallad. Vardagslyx. Nom! Fick förresten ett paket på posten idag från hm. En present till min moster och en tröja till mig ^^
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?