Swe Energy
DATUM: 2013-03-18 | TID: 20:51:36 | KATEGORI: Vardagligt

Eftersom jag är mjölk- och glutenallergisk så är det lite klurigt att hitta proteinbars jag kan äta då tiden inte jämt räcker till att göra egna bars vilket egentligen är bäst (och billigast) men två olika sorter från Swe Energy kan jag faktiskt äta så då slog jag till på Blåbär och hallon. Jag snodde åt mig hallonsmaken när hungern knackade på och den var riktigt god och höll på mig på avstånd från att hungra ihjäl (typ). Pojkvännen fick äran att smaka blåbärssmaken och den var okej men inte lika god som hallonsmaken. Både tyckte den smakade sötningsmedel. Sååå Swe Energy med hallonsmak kan jag rekommendera! Kostar 16:- hos Gymgrossisten.
 
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hörru förresten, du som har koll. Tips på hur man kan träna med vikter?
Känns lite trist att bara lyfta såna där hantlar upp och ner, för visst kan man väl göra på massa olika sätt? :P

DATUM: 2013-03-18 | TID: 21:26:38
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?