# Sunday funday
DATUM: 2013-05-26 | TID: 18:03:03 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Jag har haft fullt upp även denna helg. Igår började jag dagen med en shoppingtur och en fika med Kattis. Hittade två outfits till sommarfesten och det slutade med att jag bar en fin svart klänning. Vid 16 tog jag tåget mot bollnäs för förfest och sen tog vi taxi till restaurangen vi skulle till. Kvällen bjöd på god mat och härligt sällskap. Dock fick jag välja på hemgång antingen 22 eller 02:20 så då blev det de förstnämnda. Himla rolig kväll iaf!
 
Idag vaknade jag upp med huvudvärk men annars mådde jag bra. Jag och P startade dagen med frukost och mys sen tog vi en tur med bilen. Därefter åkte jag och fikade med familjen hos Mattias föräldrar. Nu är jag hemma sen någon timme tillbaka och har gjort 8 matlådor. Är sååå trött. Funderar dock på om jag ska slänga ihop lite proteinbars också. Ska fundera någon minut till.. Vid 19 åker vi till Söderhamn igen..
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?