# Underbar morgon
DATUM: 2013-05-09 | TID: 12:20:48 | KATEGORI: Ätbart

God förmiddag! Vi har varit vaken sen 9 och sen dess har vi ätit en mumsig frukost och sett ett avsnitt av Top Gear. Regning och dystert ute men inga direkta planer för dagen mer än träning. Vi bytte från husvagn till vandrarhem igår så ikväll ska vi dit eftersom P jobbar imorgon men jag åker hem igen imorgon bitti. Så himla underbart med ledighet. Har klivit upp vid 5 föregående mornar och det är ovant, minst sagt ^^ Idag ska jag även lägga en liten beställning från gina tricot. Har kollat in en väska där länge och nu tänkte jag slå slag i saken. Behöver dessutom en väska på jobbet märkte jag :3
 
Dagens frukost: Frukostkaka med äpple och kanel, riskaka med min favoritgetost och ett ägg + juice

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oh vad gott det där såg ut! :)

SV: Tack tack :)

DATUM: 2013-05-09 | TID: 15:53:21
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Vart jobbar du nu?? :)

DATUM: 2013-05-09 | TID: 16:24:45
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?