# Underbara helg
DATUM: 2013-05-18 | TID: 15:07:31 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej! Åh va det är härligt med helg! Jag hade en fin dag igår. Jobbade till 16, vädret var underbart! Tog bussen hem och väl hemma hämtade jag inte mindre än tre paket och ett fjärde låg utanför dörren. Julafton! Till middag käkade jag och pojkvän nachos sen drog vi iväg till gymmet. Har fortfarande grym träningsvärk i benen sen torsdagens benpass så igår blev det rygg och bröst. Idag hade vi en härlig sovmorgon. Frukostkaka med jordgubbar och mango + riskaka med favoritosten blev det till frukost, och till det ett halvt avsnitt av Grimm. P är iväg och fixar bilen nu men kommer hem om en stund och då blir det tidig middag sen ska vi iväg på gymmet igen ^^ Ikväll ska jag träffa J, riktigt efterlängtat!
 
Caroline idag




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?