# Sunday
DATUM: 2013-11-17 | TID: 15:59:13 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Va tidigt det blir mörkt nuförtiden. Bu. Men, tänder hur mycket ljus som helst på kvällarna så då går det bra ^^ Annars då? Jorå. Två tunga dagar denna helg, begravning i fredags och minnesstund igår. Det får en att tänka, vara tacksam. Världen är så orättvis. Jag är ofta tacksam över det och de jag har.
 
Oh well. Idag är näst sista söndagen som vi behöver åka sen är P hemma på heltid. Behöver jag säga att jag längtar? Någonting jag kommer sakna med Söderhamn är dock gymmet. Dom har ett grymt gym med badhus i samma, lite folk, väldigt mycket redskap.. Men.. här hemma ska jag börja dansa afropowerdance. Wiiie! Det ser jag verkligen fram emot! Sen ska nya mål läggas, och även nytt kost- och träningsschema. Kan erkänna att jag inte haft någon vidare motivation den senaste tiden. Måste dock lägga om fokus då jag förvisso fått lite muskler men även lagt på mig fett vilket var väntat med tråkigt. 
 
Idag har vi mest legat i soffan, ätit en härlig brunch och kollat serier. P är iväg en sväng och jag ska ta tag i disken. Till middag blir det lax med kokt potatis och romsås. Har även kikat lite efter julklappar på nätet. Känns så bra att vara ute i tid : ) Måste snart börja slå in lite julklappar också annars blir det mycket när det väl är dags ^^ Take care you guys!
 
bild: we heart it
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?