# 2O13-1O-18
DATUM: 2013-10-18 | TID: 15:03:10 | KATEGORI: Vardagligt

 
 
Heeelg! Hej på er! Kom hem för en stund sen. Såå skönt! Rumpan är placerad i soffan och jag ska strax se senaste avsnittet av Grey's Anatomy. Vid 17 kommer P hem och då ska vi äta middag och sen mysa hela hela kvällen ♥ Ska baka sockerfri snickerskaka också, får nog göra det innan han kommer ^^
 
Gårdagskvällen var supermys. Först hade jag ett jättebra benpass där jag ökade till 150 kg på samtliga set på benpressen (plattan ej inräknad!) Sjukt nöjd! Provade även bänkpressen i smithmaskin och där lyckades jag med 37,5 kg (stången ej inräknad och den väger ca 15 kg). Grymt pass med andra ord! När vi var klara där kilade vi in till relaxavd med lite fika. Mumsade sen bubblade vi och bastade i ångbastu. Behöver jag säga att jag var MÖR när vi gick därifrån? ; ) Anyway, sjukt härligt med helg. Håller på och laddar upp med alla serier inför kvällen nu, woop woop!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?