# FRIDAY
DATUM: 2013-10-11 | TID: 12:46:57 | KATEGORI: Vardagligt

Wiiiie, F R E D A G ! Slutade för ett tag sen och har sen dess handlat mat till ikväll och nu kokar jag broccolisoppa. Är så hungrig att jag mår illa ;3 Idag ska jag städa lite, promenera med Evelina och vid 17 kommer P hem. Fredagsmys!! ♥ Det blir faktiskt bakad potatis med kycklingröra igen, MEN det är ju så otroligt gott! Särskilt sist när potatisen blev helt perfekt ^^ Även idag får den vara inne i nästan 2 timmar. Haha. För att vara på den säkra sidan liksom. Till middagen blir det Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. Helt klart en av mina nya favoritserier. Älskar superhjältar :D Om jag inte hinner somna så blir det nog ett avsnitt av Revolution eller Sleepy Hollow också ^^ Oh well. Träningen igår gick grymt. Bicept, triceps och mage. Ökade till 10 kg per hantel på biceps. Gött! Ihi. 
 
 Promenad i Söderhamn 2012

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Är Sleepy Hollow bra? Såg att den fanns på den sidan jag kikar på serier!

DATUM: 2013-10-12 | TID: 06:57:51
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?