# Megatröttis
DATUM: 2013-10-10 | TID: 14:30:35 | KATEGORI: Vardagligt

Hääällo. Jag ligger i soffan hemma. Så.jäkla.trött. Slutade för ett tag sen så håller på och laddar ner lite greys anatomy till mobilen nu sen ska jag kila till bussen som går 14,40. Just nu känns det omöjligt att träna senare men efter en pwo är man nog fit for fight igen. Man kan ju hoppas iaf ^^ Gårdagskvällen var riktigt mys. Åt middag vid 19, då var jag riktigt riktigt hungrig! Planka med kycklingfilé och bea. Sååååå gott! Fick två fina skålar med tillhörande fat i present, urfina ♥ Planerna för kvällen är träna och sova typ. Äntligen fredag imorgon!
 
 

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Sv; Hade en period där jag inte hade socker i och tyckte att det gick att dricka...men det är ju inge stora mängder socker jag har i! Men känner att jag vill ha socker eller sötninsmedel i, så då drar jag in på drickandet...Har en liten jobbig period nu när jag kanske har insett att det har gått för långt med allt svullande, men sen så har jag ju fött ett barn också...vilket jag kan glömma ibland ^^ haha hon kom med storken ;)

DATUM: 2013-10-10 | TID: 15:13:46
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Sv; har ju faktiskt ett paket med stevia i skafferiet...Kanske skulle ta och gräva fram det!
Ja och är man inget större fan av att röra på sig så måste man ju äta där efter också! Jag kan ju i stort sätt bara kolla på en godis så går jag upp 2 kg...Så nästa film kväll så blir det nog dipp och grönsaker ^^

DATUM: 2013-10-11 | TID: 11:14:04
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?