# Sunday - funday
DATUM: 2013-10-13 | TID: 16:00:19 | KATEGORI: Vardagligt

God dag. Så var söndagen här igen. Va helgerna går fort! Jag har inte gjort någonting vettigt idag, mer än att ha visat mopedbilen för en potentiell köpare.Ligger i soffan nu och har just sett det senaste Greys Anatomy avsnittet. Wiiee. Mina ben är väldigt möra sen igår, samt ryggen haha. Till veckan blir det mer cardio för det märktes igår att jag har väldigt dålig kondis :3 (P har lovat att vi ska ta stigen nästa gång!) Oh well. Lite disk snart sen invänta pojkvän så vi kan äta middag. Ska testa mororsbiffshamburgare, längesen nu! Ikväll far vi mot Söderhamn igen. 
 
Dessa fat + två tillhörande skålar fick jag av P på vår dag  
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?