# Efterlängtad fredag!
DATUM: 2013-09-13 | TID: 10:53:34 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Jag kom hem för någon timme sen, åkte bil så det var skönt ^^ Nu ska jag ringa a-kassan. Frukost efter det. Såg på bankens hemsida att dom gjort dubbla dragningar för alla som tagit ut pengar efter den 11 sep, duuumt. Även jag är drabbad :3  Klockan 13 ska jag på information på ams. Rätt onödigt men lika bra att gå dit antar jag.. Gårdagen spenderade jag och mitt ♥ i Uppsala. Härligt väder och god mat. Samt en del shopping ;) (Har nu infört köpstop for real!) Ehehehehe. Men på Lager 157 var det sjuukt billigt! Bla jeans för 150, tröja för 80.. ^^
 
Mobilbilder. Slottet i bakgrunden
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Äsch kläder kan man aldrig få för mycket utav ;)
Väldigt fina bilder, är det i Uppsala? :)

DATUM: 2013-09-16 | TID: 18:04:37
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?