# En lunch
DATUM: 2013-09-27 | TID: 14:42:12 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj! Va märkligt det känns med fredag. Måste vara för att jag började jobba igår ^^ Idag fick vi sluta tidigt så jag kom hem för ungefär en timme sen. Hade då varit på coop och handlat också. Det kom förresten snöblandat regn när jag var ut ;3 Ikväll är det fredagsmys med min älskade som gäller. Tänkte passa på att städa nu så det är fiint när pojkvän kommer hem :) Middag då i form av tonfiskröra med sallad och sen blir det chips, dipp och allt därtill ;) Till det ett avsnitt av Under the Dome och nya tillskottet Sleepy Hollow. Nedan är en bild från dagens lunch i brist på annat. Men det satt finfint!
 
Kalkonkorv, stekt ägg och broccoli. NOM!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?