# Färdig
DATUM: 2013-09-04 | TID: 19:38:20 | KATEGORI: Vardagligt

Heeey. Jag har just städat här hemma, himla skönt. Bara badrummet kvar. Får se om jag tar det imorgon eller till helgen ^^ Om 45 minuter ska jag ta bussen så ska pojkvän hämta mig i bollnäs. Har redan planerat telefondate på bussen, haha ^^ Sen sist så har jag visat moppebilen och gjort mumsiga chokladbollar. Är sjukt träningssugen också! Hur kan det komma sig att man (jag) är som mest träningssugen när jag inte är frisk? Satsar i alla fall på att få träna imorgon. Då borde jag vara bättre. (Hoppas hoppas!!) Det var nog allt. Tjing!
 
Rolig bild från weheartit ^^

♥ SKRIVET AV Ebba Molin

sv: Tack snälla!

DATUM: 2013-09-05 | TID: 20:23:45
BLOGG/HEMSIDA: http://molinebbas.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?