# Skärtorsdag
DATUM: 2014-04-17 | TID: 19:59:00 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO. Jag startade dagen med att utnyttja friskvårdstimmen på jobbet vilket innebar en promenad runt sjön. Bra start! Sen dess jobbade jag till 17.15 i vanlig ordning och sen skuttade jag hem. SÅ skönt med långledigt. Hej sovmorgon liksom! Ikväll har jag gjort lite påskgodis (lchf bounty, mmmhh) och nu ska jag och älskling mysa i soffan framför Terminator 3. Ska även slå in mammas paket. Imorgon ska vi fira henne hos mormor i Nor där vi även ska äta påskmat ^^ På lördag ska jag med till styrfarföräldrarna och äta påskmat och på söndag ska vi till pojkväns familj. Vilken tur att jag älskar påskmat : ) Vad har ni för planer för påsken?
 
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Jag är så himla glad över att vara lite ledig! Vad innebär friskvårdstimme?

DATUM: 2014-04-18 | TID: 18:51:17
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?