# Fix
DATUM: 2014-08-12 | TID: 12:10:36 | KATEGORI: Vardagligt

Tjao! Vi vaknade vid halv 1O för då hade P massagetid ^^ Nu har vi ätit frukost och gjort oss redo för en tripp till Delsbo. Ska kika efter jacka och ett lås till husvagnen. Det börjar närma sig nu : ) På torsdag åker vi! Känner mig både nervös och förväntansfull. Igår köpte jag ett par kängor på Team Sportia. Riktigt sköna och med Gore Tex så dom kan jag använda i vinter också. Var på rean som tur var eftersom dom är ganska dyra :3 Hittade även en superfin lila vind/regnjacka från Haglöfs som också var Gore Tex men dom var för dyra. Kostade egentligen 3OOO:- men var nu nedsatt till 2OOO:-. Hade jag haft råd hade jag nog köpt den eftersom jag vet att det är en investering med en bra jacka. P har haft sin liknande i måånga år. Oh well, kanske i höst : )
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?