# Fixar det sista
DATUM: 2014-08-13 | TID: 13:41:11 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Vi sov ut idag, åt frukost och jag kom hem för en stund sen efter en liten shoppingrunda. Köpte faktiskt jackan som jag skrev om tidigare ( räknade lite och kom på att jag får in lite extrapengar för trappstädningen :) Sjukt nöjd, ska visa bild sen ^^ Köpte även ett par underställsbyxor då mina är för små >< Tror dock att jag kan ha tröjan men den läre jag leta åt först. I annat fall lånar jag en av P. Annars idag så ska jag skicka tillbaka skor ( dom där superfina turkos/rosa skorna var fel strl, fick 38 :( ) och så ska jag på biblioteket och skriva ut papper så jag kan ansöka om olycks- och sjukförsäkring. VET, skulle ha gjort det för längesen men det är en sån där sak som jag skjutit upp och skjutit upp :3
 
Ska även lämna tillbaka nycklarna för trappstädningen, handla lite mer mat inför imorgon och packa mina kläder. Är runt 1O grader varmt dit vi ska så det får bli varma och oömma kläder : ) SKA BLI SÅ SPÄNNANDE!! Vi kommer att börja resan med att åka till Strömsund där Vildmarksvägen börjar. Runt 3O mil dit så tror vi stannar där till fredag och sen börjar vi på Vildmarksvägen. Eftersom vi kommer äta mycket helfabrikat när vi är iväg (vi har ju ett sprit?kök så det blir pulvermos, soyafärs på påse, tonfisk, ris, korv, makrill osv +  grilla lite och göra varma mackor i mackjärn) så lyxade vi till det med hemmagjord planka igår  : ) Hade matkoma ända in på småtimmarna ^^
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?