# mangosmoothie med kokos
DATUM: 2014-08-31 | TID: 17:04:16 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Vi vaknade vid 9 imorse och efter en smoothe bown och två majsbröd senare så åkte pojkvän iväg till bollnäs och jag åkte på loppis med J. Blev inga loppisfynd, inte på dollar heller där vi var efteråt och sen följde jag med J hem en sväng : ) När det var lunchdags mötte jag upp min älskling hemma och då åt vi grekisk sallad (what?!) till ett avsnitt av Under the Dome. Nu är han iväg igen och jag har just städat upp här hemma. Kvar är badrummet men det tänkte jag ta tag i efter att jag druckit upp smoothien : ) Ikväll ska jag ge mig på att göra kycklinggryta då det aldrig blev av i fredags. Ska bli spännande! 
 
 

♥ SKRIVET AV Johanna

Gott det ser ut :)

DATUM: 2014-08-31 | TID: 19:00:50
BLOGG/HEMSIDA: http://lifyye.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?