# matdags
DATUM: 2014-08-08 | TID: 18:51:17 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej. Det var rejält svettigt att städa trappor i denna värme men nu är det äntligen klart. Till middag blir det varma mackor med pommes som står och gottar sig i ugnen. Jaa, saltsugen! (Till det en Dr Pepper Zero som inte är lika gott som orginalet enligt mig). Dessutom är jag inte jätte kreativ gällande mat när jag är själv :3 Lite senare ska jag åka till Nor och hänga med familjen, kanske sova där.. De som känner mig vet att jag inte är något fan av att sova själv, om jag inte måste då.. : ) 
 
 

♥ SKRIVET AV Jennifer

SVar: Jag har, men har aldrig smakat dom som sagt...eftersom jag inte äter sojaprodukter! (Har skrivit om det i bloggen också hehe) men det är ju för all forskning som bara visat NEGATIVA konsekvenser av ett intag av produkter framställda av sojabönan, ex soyamjök (som jag älskade tills jag började läsa på!), tofu, sojabönor m.m. Dels proccessen som alla såna produkter genomgår men främst för att sojaprodukter innehåller tillsatt Östrogen och det är ju det kvinnliga könshormonet som du vet och dels så ökar det risken för bröstcancer men det skapar också en obalans mellan hormonerna i vår kropp, speceiellt då för oss kvinnor/tjejer som redan har mer Östrogen i oss från början!

Usch jag har aldrig gillat Dr Pepper faktiskt haha ^^
Kommer ihåg första ggn vi var i USA (1996) och de hade det på Subway och vi testade dricka det då. Jag tycker det smakar som... hostmedicin typ haha :P

DATUM: 2014-08-09 | TID: 09:42:19
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?