# sunday - funday
DATUM: 2014-08-10 | TID: 20:15:00 | KATEGORI: Ätbart

Hello! Jag lämnade Nor imorse runt 1O tiden och drog hem och duschade. Hade inget ombyte med mig dit eftersom jag inte planerade att stanna hela helgen ^^ Väl hemma tog jag en dusch, städade upp lite och sen åkte jag till bästis. Spenderade några timmar där. Blev så himla trött så när jag kom hem kom precis mitt hjärta hem också så då tog vi en tupplur : ) Var meningen att vi skulle tvätta ikväll men vi sköt upp det till imorgon och nu håller jag på och lagar mat. Kycklingfilé, potatishalvor i ugn, två sorters såser och marinerade champinjoner. NOM! Till maten blir det ett avsnitt av Under the Dome och Dominion ^^ Perfekt avslut på första semesterveckan!
 
Jag och Frida åt mango och melon ute i solen (och blåsten!)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?