# better
DATUM: 2014-12-03 | TID: 22:15:21 | KATEGORI: Vardagligt

Heej. Jag börjar äntligen må bättre så imorgon ska jag jobba. Kan låta knasigt men jag ser fram emot att få komma tillbaka! Himla tråkigt att vara hemma och sjuk :3 Anyways. Idag har jag kikat på Vänner, Harry Potter och den flammande bägaren och ikväll har jag och sambon sett halva Marvels Agents of Shield. Andra halvan ska vi se när han kommer hem från gymmet ^^ Gymmet har jag förresten inte varit på på nästan TVÅ veckor. Galet. Men vill verkligen bli helt frisk innan jag börjar träna igen. Har även bokat buss för på fredag tar jag 16 bussen till Sthlm. Ska träffa min moster : ) Hon jobbar söndag så då passar jag på att åka hem tidigt då så jag hinner gå på julmarknaden på stenegården som är lite av en tradition ^^ För övrigt hämtade P ut ett paket åt mig från Lyko idag, som innehöll en mascara till mig och tre julklappar : )
 
#truestory

♥ SKRIVET AV Jossie

Hahah bilden är så sann!!

Svar: Den är ju det, är så himla kittlig :p
Caroline

DATUM: 2014-12-04 | TID: 13:11:17
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/jossie
♥ SKRIVET AV Emmy Lam

Kan förstå att du har sett fram emot att komma tillbaka! :D

DATUM: 2014-12-04 | TID: 13:54:30
BLOGG/HEMSIDA: http://eeemmylam.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Lydia

så sant!

DATUM: 2014-12-04 | TID: 14:24:25
BLOGG/HEMSIDA: http://lydiaelstigs.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sara Ekman

Skönt att du mår bättre :)

Svar: Tack! :)
Caroline

DATUM: 2014-12-04 | TID: 15:23:58
BLOGG/HEMSIDA: http://aamaziing.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Kajsa-Stina

Vad skönt att du är på bättringsvägen och t o m kan börja jobba och längta till att få jobba igen! Vad är det du jobbar med? :) Själv så har jag dragit på mig en förkylning nu. Seegt.. Hoppas den går över fort bara så man piggnar på sig och får krafterna tillbaka nångång!

Tycker du gör helt rätt i som väntar med gymmet när du inte känner dig helt 100. Även om man känner sig något sånär okej så ska man nog vänta ett tag då man annars kan göra förkylningen ännu värre :( Ibland kan man tänka att "Fan jag är nog frisk jag" Och så tränar man och nästa dag är det skitdåligt med en :( Men jag längtar verkligen tills jag själv får börja träna igen också :)

sv: Åh så kul att få hem den boxen varje månad med en massa bra erbjudanden! Ska kika in deras hemsida nu tänkte jag hihi :)

Så kul att du var nöjd med julbordet på IKEA. Har ätit där andra år men inte än i år faktiskt men ska bege mig dit så småningom! Vilken var favvisen på julbordet då? :)

DATUM: 2014-12-04 | TID: 16:04:07
BLOGG/HEMSIDA: http://www.anorexinojag.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?