# en vecka kvar till julafton!
DATUM: 2014-12-17 | TID: 10:05:32 | KATEGORI: Vardagligt

HEY! Onsdag idag, en vecka kvar till julafton (!!) och solen skiner : ) Jag var även imorse riktigt trött när jag vaknade men just nu känns det helt okej. Har lunch 12 denna vecka så dagarna känns alltid extra lång då av någon anledning :3 Igår kväll tränade jag och sambon och det gick riktigt bra. Gjorde bla armhävningar, upphopp med vikt, två axelövningar, sprang intervaller på löpbandet samt en magövning och en sugande ryggövning. Har rejäl träningsvärk i axlar och ben idag ^^ Ikväll blir det en snabb middag och sen äntligen BIO och Hobbit: Femhäraslaget. WIIEE!
 
 

♥ SKRIVET AV Mia Forsberg

Kul med bio! :) Det är så mysigt.

Ja så himla skönt med semester nu, känner också att jag är värd det efter allt slit, haha :D

Åh gott med bananpannkaka, det är mums!

DATUM: 2014-12-17 | TID: 18:59:57
BLOGG/HEMSIDA: http://miizing.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?