# full fart
DATUM: 2014-12-20 | TID: 23:03:34 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ! Här har det varit full rulle hela dagen. Rullade ur sängen vid 10. Åt en smarrig frukost med min älskling framför Orphan Black och sen for vi en sväng på ljustorget för att köpa en julklapp till mina svärisar. Därefter åkte jag hem och P åkte iväg. Vid halv 3 mötte jag upp lillebror Ceasar för lite julklappsshopping på köpingen. Blev faktiskt några till julklappar för min del ^^ Hittade en massa kläder jag ville ha på Fifty dessutom, och ett jättefint armband på Parfymshopen men nej. Ingen shopping för mig än.. Därefter drog jag och Ceasar på gymmet för styrketräning och det blev ett bra och tungt pass : ) Var meningen att jag skulle med P på gymmet också men jag fick sådan huvudvärk att jag fick skippa det :3 Ikväll är P iväg och filmkväll och jag har slagit in de sista julklapparna. De enda jag har kvar är en varsin till julklapp till de minsta två brorsorna som jag tänkte inhandla imorgon ^^ På bilden är de flesta jag köpt själv, samt några från moster och bästis ^^ Plus att sambons ena julklapp inte fick plats på bild då den är stooor :D
 
Ja nästa år blir det en större gran ; )
 

♥ SKRIVET AV Jennie

Oj oj va mycket paket!!! :P
Nån har varit snäll i år! ;) Kram!

DATUM: 2014-12-21 | TID: 11:56:16
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se
♥ SKRIVET AV Sofia R

fin blogg du har!

Svar: tack :D
Caroline

DATUM: 2014-12-21 | TID: 18:14:25
BLOGG/HEMSIDA: http://nouw.com/sofiar
♥ SKRIVET AV Ella

mysigt med julen, right? :D diggar din blogg!!

Svar: Älskar julen! Men tack! :D
Caroline

DATUM: 2014-12-21 | TID: 18:15:08
BLOGG/HEMSIDA: http://ellastengaard.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?