# monday
DATUM: 2014-12-08 | TID: 13:52:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag är hemma och äter lunch just nu. Så himla skönt med lunch kl 14 denna vecka : ) Jag hade en himla bra dag igår. Var hemma i Ljusdal vid 12 och då plockade pojkvän upp mig på stationen ^^ Åt lite, hämtade ut paket, (P som beställt julklappar) och sen åkte vi på julmarknaden på Stenegården. Köpte getost och varmrökt lax som vi ska äta ikväll. Ostkväll ska vi ha på fredag ^^ Min favoritost hade dom inte utan den såldes enbart på ICA i Järvsö men när vi åkte dit så hade inte charken öppet på söndagar >< På kvällen tränade vi (gick kanon, tack kroppen!) och sen åt vi middag till ett avsnitt av Constantine : ) Avslutade kvällen med en varsin lussekatt och lite julmust ^^
 
Slutar 18 i vanlig ordning idag och då ska jag på Coop och hämta ut två paket (mest julklappar ^^) och sen ska jag hem och tvätta. Till middag ska vi äta den varmrökta laxen vi köpte igår samt kokt potatis och romröra. Mums! Träna ska vi göra också, mitt favoritpass; axlar : ) Hörs ikväll!
 
Frukost innan jag lämnade Solna
Mellanmål på tåget
Nytt träningslinne
 
 

♥ SKRIVET AV sara

Kul med nytt till träningen :)

DATUM: 2014-12-09 | TID: 16:20:37
BLOGG/HEMSIDA: http://sarakarlson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Jennnie

Åh vilka najsa brallor!!! =)

Svar: tack, dom är himla sköna också :D
Caroline

DATUM: 2014-12-13 | TID: 22:48:00
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?