# smoothie
DATUM: 2014-12-27 | TID: 19:44:58 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Jag sitter och dricker shake just nu och ska snart värma lite julmatsrester till ett avsnitt av Vänner : ) P är iväg på filmkväll. Vi hade sovmorgon även idag, passar på nu när jag är långledig ^^ Mitt på dagen var vi ut på köpingen. Kikade bla på en bordsgrill som jag tänkte kika mer på på nätet och så köpte jag ett par täckbyxor. Så skönt! Har verkligen blivit jättekallt här hemma :3 Har även hunnit träffa familjen en sväng. Tänkte åka och hälsa på dom imorgon i nor ^^
 
Dagens smoothie gjordes på mango, jordgubbar och äppeljuice. Toppad med granatäppelkärnor 
-22 ute, burr!
 

♥ SKRIVET AV Liborius

Åh vad gott:D

Svar: mums! ^^
Caroline

DATUM: 2014-12-27 | TID: 20:09:43
BLOGG/HEMSIDA: http://liborius.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?