# tisdag fast känns som fredag
DATUM: 2014-12-30 | TID: 17:28:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Vilket skönt väder det är idag, behöver inte ens använda mössa ^^ Skönt! Gillar inte kyla. Jag har lunch kl 14 idag och jag har varit hungrig i flera timmar. I micron värms nu jansson och lite smått och gott, mums! Sista dagen med julmat btw, känns lite jobbigt :p Jag ääälskar verkligen julmat! Mina favoriter är jansson och ris a la malta. Sistnämda åt jag mig dock mätt på i helgen ^^ För övrigt ska det bli skönt med lite ledighet igen. Ehehehe. 
 
 

♥ SKRIVET AV Rebecka

Svar:
Visst är dom? Dessutom jättevarma :D

Ha en fin kväll ♡

Kram

DATUM: 2014-12-30 | TID: 20:11:46
BLOGG/HEMSIDA: http://rebeckaliljestad.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?