# Breakfast and snow
DATUM: 2014-02-12 | TID: 09:01:26 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO. Äntligen är onsdagen här. Nu vänder det igen och snart är det helg ; ) Jag sov dåligt inatt, hade ont i magen och nu är jag skittrött. Blir så chockad varje morgon då klockan ringer eftersom jag tror att det fortfarande är mitt i natten x) Anyways. Snöat har det gjort inatt vilket var bra för nu är det inte lika halt ute ^^ Idag bytte jag ut smoothien mot en macka med kalkon och tomat, väldigt gott! Och se te i favoritkoppen förstås 
 
 

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

Sv: ja visst är det fint :D jätte nöjd med det.. Snygga leggingsar ;) tror jag har alla från hm förutom dom ^^

DATUM: 2014-02-12 | TID: 11:51:22
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?