# Dear wednesday
DATUM: 2014-02-05 | TID: 17:12:00 | KATEGORI: Ätbart

Hallu hallu. Jag slutar om några minuter och ska då sälja ännu en jacka via FB och sedan handla lite inför middagen. Har sån träningsvärk sen igår så jag ser inte fram emot kvällens löppass på gymmet >< Dock ser jag fram emot känslan när man väl är klar ; ) För övrigt så är det onsdag idag vilket innebär att vi börjar närma oss helgen igen :D Jag ska bla träffa min familj som kommer upp i helgen. Det ser jag fram emot! ♡ Min mammis har gjort illa foten också så tänkte köpa nånting till henne ^^ På fredag ska jag ut på födelsedagsfirande på Kick Saloon. Ruuuligt! ^^
 
Fruktskålen vi delade på igårkväll ^^
 

♥ SKRIVET AV Kelly

Ser gott ut :D

DATUM: 2014-02-05 | TID: 19:26:54
BLOGG/HEMSIDA: http://kawaii-tjejen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?