# Grym dag
DATUM: 2014-02-25 | TID: 11:30:24 | KATEGORI: Vardagligt

Hello! Kan det vara så att tisdagen är tröttaste dagen? Jag har skön träningsvärk sen gårdagens springtur men har ändå fått upp en mersmak för det, härligt! Hoppas vädret är okej så vi kan springa imorgon också : ) Då ska vi ta med mobilen också så vi vet hur långt vi springer. Vi tänkte fira löningsdagen med middag från Snabbt & Gott. Kycklingfilé, sallad och mexidressing. NOM! Därefter ska jag träffa Jessica. Ikväll blir det styrketräning, bröst och rygg för min del + mage. TAGGAD! 
 
Snart två månader sen man åt en godisbit : )
 
 

♥ SKRIVET AV G I N A ~

bra jobbat! hade aldrig klarat det ^^

DATUM: 2014-02-25 | TID: 13:31:40
BLOGG/HEMSIDA: http://kissen.se
♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

GODIS :O Carro!! Man kan inte lägga upp såna bilder, det som går så bra för mig nu.. Blev ju inte ett dugg sugen nu :(

DATUM: 2014-02-26 | TID: 06:07:46
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?