# LCHF Cheesecake
DATUM: 2014-02-24 | TID: 22:57:54 | KATEGORI: Recept LCHF

God kväll. Vi har hör och häpna varit ute och sprungit. Skönt väder men det blåste väldigt mycket :3 Hur som helst så var det inte alls lika jobbigt som jag trodde så det känns bra. Nu blir det dusch och sen sängen, såå trött! Hoppas ni haft en fin måndag! Imorgon ser jag fram date med Jessica woop woop! Nedan ser ni cheesecaken som jag gjorde i söndags. Den blev riktigt god men nästa gång (japp, kommer göra denna fler gånger) så tänkte jag ta ungefär hälften av det vita. Blev lite mycket :p Väldigt väldigt god blev den dock! Recept kommer härifrån. Jag bytte ut grädde och mjukost mot mjölkfria alternativ. OMNOMNOM!
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

Amazing! =)

DATUM: 2014-02-25 | TID: 21:42:10
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?