# man får nästan julkänslor igen
DATUM: 2014-02-21 | TID: 17:13:00 | KATEGORI: Vardagligt

Äntligen strax hemgång! Vad det snöar ute förresten! Har kommit minst en decimter :3 Oh well, jag har hittat ett recept på en lchf cheesecake som jag tänkte göra i helgen, ikväll blir det nog enbart middag och shake efter träningen då. Har aldrig ätit cheesecake men jag har fått för mig att det ska vara väldigt gott ^^ På bilderna ser det ju gudomligt ut! Nu ska jag springa på coop och köpa lite ingredienser inför kvällens hemmagjorda pizza samt att jag ska hämta ut ett litet paket från HM : )
 
 

♥ SKRIVET AV ViktoriaCaroline

Ja det var super mysigt :)

DATUM: 2014-02-21 | TID: 19:54:49
BLOGG/HEMSIDA: http://viktoriacaroline.se
♥ SKRIVET AV Jen

Usch tycker jag!!!
Sådär såg det ut IGÅR (fredag) morse när jag vaknade också, men blev sååååå lyckligt glad nu imorse när jag vaknade, tittade ut genom fönstret och såg SOL och att all snö var bORTA!! =D

DATUM: 2014-02-22 | TID: 19:08:43
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?